Monday, September 24, 2012

final exam

malas

itu ke sikap yang semakin menebal pada diri aku sekarang? malas pemalas!
sampai bila nak macam ni? aty! tak sedar ke dah nak final exam? 
tak sedar ke yang diri tu tak berapa pandai?
tak sedar lagi ke yang awak tu bukan dari golongan orang 'dean list'
haa? tak sedar lagi ke? tau tak semester kali ni banyak subject yang macam pfffttt?
lagi susah lagi malas kan?
haih teruk la awak ni aty!!

saya perlukan jiwa. jiwa yang lali untuk banyak benda
suatu jiwa dan hati yang ikhlas untuk belajar
tapi mana nak cari? hati terkapai kapai mencari keikhlasan.
mana?tak jumpa.! ouh rupanya keikhlasan lari membawa kekecewaan. 
kekecewaan dengan result exam yang lepas.

semangat! mana kau? ouh dia juga berlari lari mencari destinasi.
saya perlukan semangat. mohon datang segera.
saya perlukan kerajinan untuk mentelaah. huh 'KATANYA'

tolong.mohon. nasihatilah saya.

sekian dari saya yang merepek.
assalamualaikum




No comments:

Post a Comment